targi tekstyliów domowych

28.02.2019, Warszawa

Zarejestruj się

13. Interior Design Forum: Będzie zmysłowo!

2018-08-08

Dziś, aby zdobyć serce i umysł klienta, trzeba oddziaływać na wszystkie jego zmysły, czyli docierać do niego multisensorycznie. Coraz ważniejszą rolę w doświadczeniu zakupowym odgrywają takie elementy, jak: muzyka, zapach i obraz cyfrowy (digital signage). Wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć, jak wykorzystać marketing sensoryczny do zwiększenia sprzedaży w sklepach wnętrzarskich, będą mieli ku temu okazję na najbliższej edycji targów Interior Design Forum. Chcąc poznać tajniki „marketingu zmysłów” warto wziąć udział w wykładzie Wojciecha Grendzińskiego, wiceprezesa zarządu firmy IMS – lidera marketingu sensorycznego w Polsce. Mocy oddziaływania muzyki i zapachu, jak i digital signage, można będzie doświadczyć też osobiście, ponieważ IMS jako partner sensoryczny wydarzenia zadba o jego zmysłową oprawę. 

Warto dodać, że firma IMS postanowiła w tym roku wesprzeć najbardziej innowacyjne sklepy z branży wyposażenia wnętrz i została sponsorem nagród polskiej edycji światowego konkursu Global Innovation Awards (GIA). Rozstrzygnięcie krajowych eliminacji nastąpi właśnie na targach Interior Design Forum, 6 września, w klimatycznych loftowych wnętrzach Centrum Praskiego Koneser w Warszawie. 

O prelegencie:

Wojciech Grendziński - absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku przedstawiciela handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska, 16 lat później, był członkiem zarządu działu sprzedaży na stanowisku national field sales managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko dyrektora ds. handlowych i członka zarządu spółki. Obecnie jako wiceprezes IMS S.A jest odpowiedzialny za sprzedaż usług z zakresu marketingu sensorycznego (audio marketing, aromamarketing, digital signage), a także sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz galeriach. 

O IMS:
Firma IMS S.A powstała w 2000 roku, zapoczątkowując w Polsce świadczenie usług w zakresie marketingu sensorycznego.  Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:

Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych. IMS proponuje rozwiązania, dedykowane dla miejsc, w których dobra atmosfera jest kluczowa dla wspomagania sprzedaży. Dobrze dobrany program muzyczny jest niezwykle istotnym elementem kreowania wizerunku miejsca, oraz tworzenia tożsamości marki. 

Digital signage – produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych, umieszczonych w galeriach handlowych oraz w punktach sprzedaży detalicznej. IMS oferuje kompleksową usługę opartą na autorskiej platformie technologicznej, która pozwala łączyć przekaz informacyjny z interakcją i rozrywką. To nowoczesna forma marketingu będąca alternatywą dla nudnej, statycznej wizualizacji billboardów, plakatów czy banerów.

Aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, wzmacniających wizerunek marki i uwzględniających specyfikę miejsca sprzedaży. Jest sztuką wykorzystania zapachu w kampanii marketingowej poprzez dotarcie do emocji klienta.


Spółka od roku 2015 notowana jest na GPW w Warszawie.
 


 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×