14. targi tekstyliów domowych

wiosna 2019, Warszawa

Zarejestruj się

Jak wykorzystać potencjał social mediów w kontekście promocji marek wnętrzarskich?

2018-08-22

Obecność wielu kanałów social media daje wiele różnych możliwości. Kluczem do skutecznej reklamy w tym obszarze jest odpowiedni dobór platform do zakładanych celów. Dobre praktyki wspierania sprzedaży i budowania wizerunku marek wnętrzarskich w social media przedstawi uczestnikom IDF Kamil Leśniak, Creative Manager w firmie Biuro Podróży Reklamy.

Kamil Leśniak pracuje w dziale kreacji i zajmuje się przygotowywaniem strategii komunikacji i kampanii reklamowych. Działa w obszarze 360 w digitalu zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów. Przygotowuje kreacje pod względem copywritingu, designu, tworzy koncepty video i szeroko pojęty content. W wolnych chwilach gra w zespole rockowym i kolekcjonuje vintydżowy sprzęt gitarowy.  

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×