targi tekstyliów domowych

28.02.2019, Warszawa

Zarejestruj się

Współpraca marek wnętrzarskich z influencerami - jak się za to zabrać?

2018-08-21

W dzisiejszych czasach influence marketing jest jedną z najbardziej hot metod reklamowych. Współpraca z influencerami może być bardzo efektywna dla marek wnętrzarskich z racji tego, że wielu influencerów specjalizuje się w tym temacie. Jak to robić? Na to pytanie odpowie Robert Sosnowski, Managing Director Biuro Podróży Reklamy. 

Niezwykle pomocnym narzędziem we współpracy z influencerami jest platforma Reach a Blogger, która umożliwia korzystanie z bazy około 5 000 ofert influencerskich, które docierają łącznie do około 50 000 000 użytkowników. W swoim wystąpieniu Robert Sosnowski będzie chciał pokazać jak łatwo, szybko i stosunkowo niedrogo można zaangażować do współpracy nawet kilkudziesięciu influencerów z dziedziny design.

O prelegencie:

Robert Sosnowski jest właścicielem i dyrektorem zarządzającym z kompetencjami strategicznymi i kreatywnymi w agencji digital Biuro Podróży Reklamy, która od 2003 roku pracowała dla ponad 150 marek i ma na koncie 2 tytuły agencji roku w Polsce (Epica 2014 i Impactor 2015) oraz 31 nagród i wyróżnień branżowych (min. Bronze Medal AME Awards, Silver Epica, Grand Prix Kreatura, Złoty Spinacz, Pióro Roku, Golden Arrow). Właściciel i dyrektor zarządzający platformy do influence marketingu Reacha a Blogger. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×